مجله تفریحی

  • ۰
  • ۰


بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم

لا حَولَ وَلا قُوَّةَ الّا بِاللهِ العَلیِّ العَظیم

۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۱ موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰ نظر

تلخ یا شیرین مهم نیست

تو فرهاد من نبودی!

309

۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۲۲ موافقین ۲ مخالفین ۲ ۳ نظر
تو به من می گفتی:
زیادی ساده ای
زیادی خوش بینی
زیادی ایده آل گرایی
زیادی اعتماد می کنی
زیادی  برای مردم خطر می کنی

زیادی زیادی زیادی...
من می گویم

شاید حرفهای تو درست 
اما من همیشه خودم بودم و تو
زیادی خودم را نمی خواستی، همین.
411
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۹ موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰ نظر

غروب 21 رمضان

و دلی که گرفته

و...

۲۸ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۱ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲ نظر

سایه ی تاریکی که بر رابطه می افتد

دزد نقابدار طلاق 

از خانه ی دل، عشق را می رباید.

۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۱ موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰ نظر
۱۵:۱۰
آه یادم آمد
وقتی زخمهایم را می بستی
چون تیر، در قلبم نشستی.
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۷ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر
تو رفتی
حنجره ام خوابید
چشمم
جورش را کشید!
۲۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۸ موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰ نظر

یتیمان

 ما دوباره بی بابا شدیم،

 می گن،

 بابا دیگه به شیر نیاز ندارن

...


۲۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۰۵ موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱ نظر

امشب متنی ندارم. حرفم حرف ساده ایست؛ 

لطفاً مرایاد کن. درهر"الغوث"که میگویی،

شاید به حق"یارب"گفتن تو"خلصنامن النار "ت 

برای من هم مستجاب شود ...


1n114b1.blog.ir
  • ۹۵/۰۴/۰۹
  • شایان شهری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی