مجله تفریحی

  • ۰
  • ۰

تو و کتاب


وقتی شروع به خواندنت کردم

کتابها دست و پای خود را گم کردند!

۱۶تیر
نقاش نبودم اما
ناز معشوق
کشیدم
دیدنی.
۱۶تیر
ببُر دمى, ز دل تو سر
معاف می کند خدا
ز سر بریدن پسر
۱۶تیر

آری لیلة القدر بود که 

یک بار تمام قرآن نازل شد

بار دیگر تمام قرآن شهید! 

۱۶تیر

خدا سرِ درد و دل با پیامبر(ص) را

روز بعثت باز کرد.


۱۵تیر

«السَّلَامُ عَلَیْکُمْ یَا أَهْلَ بَیْتِ النُّبُوَّةِ »

۱۵تیر

دلیل تنهایی من تو نیستی

خدا مرا برای خودش آفریده!

۱۵تیر

دلم گیرِ کسی است

که ازش، دلگیرم...

۱۴تیر
روزگار عجیبی است
تو به من معتاد شدی
من مجبور به ترک شدم!
۱۴تیر

بگذار تا نگفته بمانند حرفها

وقتی نهال عشق

می داند راه رشد کردنش را

حتی از زیر برفها!


1n114b1.blog.ir
  • ۹۵/۰۴/۰۹
  • شایان شهری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی